diumenge, 14 de novembre de 2010

Salmó marinat amb Stilton i Melmelada de Pebrot Escalivat

Avui per dinar m'he regalat un caprici que feia anys que no tenia.  En un post anterior us vaig explicar com feia el meu salmó marinat.  Doncs avui l'he aplicat com a primer plat.

L'he acompanyat amb formatge blau Stilton "Cropwell Bishop" i una melmelada de Pebrot vermell escalivat amb Herbes de Provença i Vermut de Reus de El Rebost de l'Empordanet(r)

Com que el marinat portava vainilla, ho he amanit tot amb un oli de vainilla de Madagascar.

És un entrant boníssim!


CLICADA D'ULL -->  Si aconseguiu un salmó més gruixut que el meu, en podeu fer un mil fulls i fer una capa de salmó, una de formatge i una de melmelada de pebrot vermell, i així fins a tres vegades, amb l'ajuda d'un motlle en forma d'aro.

BON PROFIT!

4 comentaris:

  1. un caprici deliciós, que segur que marida la mar de bé amb la teva melmelada. i m'apunto la idea del milfulls, ja se m'han acudit diverses combinacions...

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies, Manel, pel teu comentari. Espero en delit les teves combinacions sempre tan... suggerents! Una abraçada atramuntanada des del petit nord-est de l'Alt Empordà!

    ResponElimina
  3. Esta para David por su pasión por los ahumados y afines. Seguro lo probamos.
    Gràcies

    ResponElimina
  4. Gracias, Cocina-Dos... Seguro que os va a encantar! La mermelada de pimiento asado con vermouth la encontraréis en Zgz en La Rinconada del Queso!

    ResponElimina

Gràcies per haver-me llegit. Digues-me alguna cosa!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...