dissabte, 18 de desembre de 2010

Garoines amb Llàgrimes de Cervesa Negra de El Rebost de l'Empordanet

Ja fa dies que les vam menjar, exactament el dia 4 de desembre.  En Miquel i l'Anna, del Mas del Joncar a Sant Pere Pescador, van venir a fer un sopar "urgent" a casa i en vam estrenar la temporada!
Bones, realment bones. És ben bé, la recepta d'avui, per a gent que no els hi plagui gaire la cuina i que, bàsicament, tinguin una gana moderada però pressa per menjar.

Ens les vam menjar crues.  Les obrim amb un ganivet i ja tenim la carn de la garoina a punt per assaborir.  Nosaltres les vam maridar amb llàgrimes de Cervesa Negra de El Rebost de l'Empordanet(r).  Aquesta cervesa és molt bona, ve dels meus amics de Les Clandestines, de l'Alt Camp.  Una cervesa excel·lent per ara l'hivern a la vora del foc.
El contrast de gust de mar i alcalí de les garoines és brutal amb les llàgrimes de cervesa negra, àcida, refrescant i amb retrogust a cafè.  No us deixarà indiferents!

CLICADA D'ULL --> A l'Empordanet, aviat començarà les jornades de cuina de la garoina.  Paga la pena perdre-s'hi uns dies, per aquelles contrades, per assaborir una de les joies del mar!

BONA CUINA!

2 comentaris:

  1. Alça! A les Clandestines hi vem fer una visita blocaire i fins i tot hi vaig dedicar un parell de entrades (aquí en tens una, amb perdò però com que comentes que ets amic igual et resulta curiòs: http://www.decuina.net/2010/04/desde-la-clandestinitat-ii.html)

    Uns nois molt macos i una cervesa molt bona (jo sóc abstèmi, però la vaig tastar amb molt de gust).

    Amb aquestes garoines, les llàgrimes de cervesa negra,... uffff quin festival :)

    ResponElimina
  2. Starbase, moltes gràcies pel teu comentari. Jo també sóc abstemi, però em consta que tant la cervesa com les llàgrimes estan boníssimes. I sí, les llàgrimes amb les garoines estaven per morir-s'hi!

    ResponElimina

Gràcies per haver-me llegit. Digues-me alguna cosa!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...