dissabte, 22 de gener de 2011

Trobada de "gastrobloggers" de llengua catalana el dia 5 de febrer de 2011

Hola a tots,

Darrerament us tinc molt abandonats, però la feina és la feina, cal estar al peu del canó.

Deixo aquest post perquè us pot interessar.  En aquest link hi trobareu el resum i la informació detallada de la nova trobada de gastrobloggers en llengua catalana que es fa aquest 2011.  Cal que us poseu en contacte amb el Manel del blog del mateix link.  Les places són limitades, així que CORREU-HI a apuntar-vos-hi!!!

Jo no explico res més perquè ho explica molt bé el meu tocaiu!!!

Us hi espero!!!

OBRIU LA GANA I AFILEU ELS LLAPIS!

5 comentaris:

  1. oeeeeeeeeeeee oe oe oeeeeeeeeeeeeeeeeee
    Nos vamos al rebost de l'empordaneeeeeeeeeeeeet!!

    XDDD

    stupendu!! :-P

    ResponElimina
  2. Mmmmm... em sembla que NO! Véns a l'Empordà, però el meu xiringuitu no el podràs veure perquè té un "aforu" de 5 pax, i naltrus serem tropesientus!

    ResponElimina
  3. JA veniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim!!!!!
    Prepara la gelea, que ens la fotrem a cullerades! jajajja

    ResponElimina
  4. Mmmm... Tinc unes ganes de conèixer-vos a tots i d'estar amb vosaltres! Estic molt il·lusionat!

    ResponElimina
  5. No et venguis totes les llàgrimes de gintònic que el dissabte les vull provar!!!

    ResponElimina

Gràcies per haver-me llegit. Digues-me alguna cosa!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...