divendres, 25 de febrer de 2011

Llàgrimes de Gintònic o Ramon Freixa, Wilfredo Lam, André Breton i El Rebost de l'Empordanet

FOTO ROBADA DEL BLOG IDASDECOCINA    

Aquest matí de divendres ha estat especial.  La gran alegria ha estat rebre un correu privat a través de Facebook des d'uns admiradors de Saragossa. 
Em passaven AQUEST LINK que us enganxo aquí perquè pugueu disfrutar d'una literatura culinària que està feta des de la passió i l'amor a les coses ben fetes. 
I ha estat un honor per a El Rebost de l'Empordanet(r) que se'ns estigui comparant amb l'obra pictòrica de Wilfredo Lam i la literatura d'André Breton.  D'aquest últim, jo en sóc un fervent admirador, a més!  Per a mi la seva millor obra poètica ha estat El Aire del Agua

Ah, i per cert, la Rosita ha passat a la categoria d'"Escudera"...

Una vez más, MUCHÍSIMAS GRACIAS, Idasdecocina!

4 comentaris:

  1. Quina entrada que han cuinat aquesta parella. Al.lucinant :)

    ResponElimina
  2. manu, tu robes les fotos i ho dius, però aquests també les roben (n'han fet servir una del meu bloc) i no diuen res, ja els val.

    ResponElimina
  3. Recórcholis! Manel, em sap un greu de mort, però jo no hi tinc res a veure! Per què no els hi dius? Em sap molt de greu, Manu(el). No t'enfadis amb mi, eh!

    ResponElimina
  4. O estàs molt enfeinat o bé, ens has abandonat!!!!
    pau

    ResponElimina

Gràcies per haver-me llegit. Digues-me alguna cosa!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...