dissabte, 5 de febrer de 2011

Moltes gràcies, Gastroblogaires!

La Rosita, El Rebost de l'Empordanet(r) i el Manu us diem: MOLTÍSSIMES GRÀCIES per haver vingut al Mas Alba a la presentació de les nostres dues petites empreses.  En especial, vull agrair l'interés que heu mostrat per la feina que, tant el Martí com jo, estem fent com formiguetes dia a dia; remerciar-vos pel respecte que heu mostrat per les opcions de treball que tenim cadascú de nosaltres; mil mercès per les preguntes que heu plantejat i que fan que, dia a dia, anem millorant en tot allò que, d'antuvi, volem surti perfecte.

Segur que, per a El Rebost de l'Empordanet(r) i gràcies a tots vosaltres, aquest 2011 serà un any on podré millorar molts aspectes del producte i satisfer, encara més, les necessitats del consumidor.

A més, estic molt content pel companyerisme i "bon rotllo" que hi ha.  He pogut palpar que, entre tots, veient-nos companys que compartim una mateixa afició, ens podem donar un cop de mà des de l'amistat, sense veure'ns, de cap manera, "competidors" en res... de fet, al final ningú se'n duu cap premi!

I també agrair a molts de vosaltres que heu hagut de matinar i fer quilòmetres per conèixer aquest "bitxu raru" del Manu amb la seva Rosita.

Hem disfrutat MOLTÍSSIM!

CLICADA D'ULL --> Que torneu a venir dissabte que ve?????

Apa, bona nit a tots, que estic cansadot!

11 comentaris:

  1. manu, jo també estic cansadot, hem arribat gairebé a les onze però contents del dia i d'haver-vos conegut, a vosaltres i el que feu. les gràcies te les dono jo, i estic segur que la resta també, o sigui que fins aviat!

    ResponElimina
  2. Jo per la meva part, el que vull és referenciar lo ben ensenyat que tens al Manu, que tot i ser un tio peculiar al final resulta que atreu l'atenció amb la seva dedicació i entrega a la feina. Necessiteu més proves d'entrega que fer mermelades quan no menges mermelades?

    Molt content d'haver pogut coincidir :D i una mica tris per haver coincidit tan poca estona :(

    Però molt i molt agrait!!

    ResponElimina
  3. Manel, Starbase... i nosaltres us agraïm vivament a vosaltres l'alegria i bon enteniment que vau dur. Amb gent com vosaltres és bonic de continuar buscant i rebuscant per encara fer més feliços als comensals!

    ResponElimina
  4. És gratificant trobar gent clara i neta que sap acollir com vosaltres. Moltes gràcies per fer-ho!

    ResponElimina
  5. Sara Maria, és com un yin-yang, només es pot ser clar i net amb gent entusiasta i transparent! Moltes gràcies a tu per ser-hi!

    ResponElimina
  6. Ha estat un plaer compartir el dia amb tu, gaudir del que fas i aprendre unes quantes coses que no sabia , ben segur que ens tornarem a veure a veure ,si més no, nosaltres quan veiem les teves melmelades direm: al Manu i a la rosita els conec !
    Moltes gràcies per tot .

    Mai

    ResponElimina
  7. Eiiii, ha estat tota una experiència poder gaudir de les teves explicacions. De ben segur que ara sovint et tindré a la meva taula, com també faré les recomanacions, doncs quan coneixes el producte de primera mà i qui el fa, encara en parles més.
    Ha estat un dia immillorable amb gent fantàstica.
    Fins la propera!!

    ResponElimina
  8. Va ser un plaer conèixer-vos a tu i a la juganera Rosita!. Estic molt contenta d’haver pogut gaudir dels innovadors productes que elabores i de la passió que transmets per la feina ben feta que fas. Les llàgrimes de Pedro Ximénez em van robar el cor!. Quan se m'acabin les que em vaig endur, et buscaré per Barcelona!

    A l’hora de marxar no varem tenir ocasió d’acomiadar-nos, per no hi fa res, perquè segur que ens tornarem a veure!.

    Una abraçada i fins aviat!

    ResponElimina
  9. Manu, un plaer retrobar-te de nou...i tot i saber on puc trobar les mermelades i les llàgrimes...són més bones quan les prens a un lloc com el Mas Alba, i amb la colla de gent que erem, i si a més les acompanyes d'un desl formatges que vem tastar...PERFECTE!!!!
    Una abraçada, i quan vas dir que venies per Reus???? Espero, que fins llavors!!!
    (i la Rosita...ostres, quina gossa més maca!!!!)
    M

    ResponElimina
  10. Va ser un dia memorable! jo ja firmo per tornar el dissabte que ve ;)
    Un besito, i per a la Rosita que sigui en forma d'os ;)

    ResponElimina
  11. Va ser un dia molt gratificant ple d’experiències, ens va agradar molt les teves explicacions i melmelades, a me’n oblidava records a la Rosita
    A reveure

    ResponElimina

Gràcies per haver-me llegit. Digues-me alguna cosa!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...