dilluns, 3 de desembre de 2012

Pitza-spardenya a la meva manera

No és ben bé una pitza catalana, que es fa amb pa de pagès al forn, ni tampoc és una espardenya.  He decidit anomenar-la, pitza-spardenya. Sovint quan em poso a la cuina és perquè tinc tanta gana que no puc esperar més.  En aquests casos, la pressa me mata i tendeixo a la "cuina ràpida".  Avui, fins i tot la rapidesa d'aquest post fa que sigui una de les receptes més curtes que he fet mai.  Doncs apa, si esteu afamats, no patiu més, aquí va una recepta que podeu fer en menys de 10 minuts.  A més, és apte per a vegetarians.




INGREDIENTS:

* Llesca o llesques de pa.
* Tot allò que us vingui de gust menjar i que es pugui posar al damunt del pa.

PROCEDIMENT:

1.-- Torrem el pa d'una banda.  Si voleu, ho podeu fer a la mateixa planxa.

2.-- Quan girem el pa, posem tots els ingredients que vulguem a la cara superior i que ja ha estat torrada.  

3.-- Deixem que s'acabi de torrar el pa i, llest.  A menjar!

La meva pitza-spardenya porta formatge, salmó fumat, pebrot escalivat que vaig fer l'altre dia i una mica d'orenga.  Quan l'he emplatat, l'he amanit una mica amb oli d'oliva.

BON PROFIT!

CLICADA D'ULL -->  Uix... avui tinc tanta gana que no tinc esma per obrir els ulls!


2 comentaris:

  1. MMmm... Boníssima! Llàstima de no tenir una mica de formatge de cabra...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quan hi ha gana, hi posis el que hi posis sempre hi fa bo!

      Elimina

Gràcies per haver-me llegit. Digues-me alguna cosa!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...